torsdag 18 februari 2010

Wish me luck!

Jag fick alldeles nyss ett samtal från dolt nummer och ni som har vart med mej när dolt nummer ringer vet att det är inte ofta jag svara på det. Men eftersom vi är i Spanien är det lika bra tänkte jag, och svarade. Tur var det!

Nu ska jag på jobbinterjuv på en restaurang som heter Dos Trece kl 17.00! Helt underbart, har vart lite nere de senaste dagarna för det här med jobben och att jag inte kan spanska. Men det här känns toppen, killen som ringde mej var svensk också så det känns inte helt omöjligt att det går vägen utan perfekt spanska.

Ofta är det så här i Spanien att man går på minst 3 interjuver, antar att det är samma sak här. Så nu ska jag lämna Starbucks för en stund och gå hem och plugga på CV:et och tänka på vad jag ska säga.

Men gosh vad jag är taggad!!


Här är lite bilder på stället
http://www.dostrece.net/fotos/index.html

2 kommentarer:

  1. hur gick det??? berätta, berätta för mig!
    :)

    SvaraRadera
  2. Det gick sådär... De vill ha någon som kan prata spanska med gästerna, vilket är ganska förståligt. Men vi får se, sa tt jag kunde prova en dag och se hur det går. Om jag får det ska jag råplugga menyn!

    SvaraRadera