måndag 15 februari 2010

Lata dagar

Dagen började med att jag och Julia var ute och gick. Julia testade sitt bicing-kort för första gången och nu vill jag jättegärna ha mitt! Bicing är att man lånar cyklar på lite olika ställen i stan, perfekt när man inte vill lägga massa pengar på buss och tunnelbana.

Sen kom vår hyresvärd idag för att titta på Julias balkongdörr som inte går att stänga, eftersom den är fuktskadad, och se vad man kan göra åt vår mögliga diskbänk. Jag förstod inte så mycket av va de sa, men jag tror vi kommer få en ny diskbänk.

Har vart en ganska slapp dag, har fixat i mitt rum och pluggat lite spanska. Nu sitter jag och brudarna på ett jättemysigt te-ställe precis runt hörnet från oss. Alla är datanördar, jag och Julia söker jobb och Becca mailar sina chefer om löner.

Snart ska jag hem och natti natti, men först ska jag in på skype!

2 kommentarer:

  1. hej du lilla bruden!!Hoppas att allt är bra med dig!!Här börjar cirkusen lugna ner sig,så man kan andas igen.Bort med alla kusar till pappsen och jag kommer!!!Och det här med magdans för tjejer lät ju väldigt roligt!!!!Hi hi
    Ha det gott och hälsa alla tjejer!
    Pussar och kramar från Anne-Lie och Emil,och pappa förstås!!!

    SvaraRadera