tisdag 23 februari 2010

Nytt hem

Nu har brudarna hittat sitt andra hem på riktigt, ett supermysigt cafe som ligger 15 minuter från där vi bor. Underbart utbud av mackor, te och gottgott och det är fint inrett. Svårt att hitta här omkring. Man får inte röka här inne heller stort plus.


Idag har vart en ganska oeffektiv dag, för att kompensera för igår. Då var jag bra effektiv, letade massa jobb och började skriva in mej på monster.se. Hoppas att det ger någonting bara...


Nu ska vi gå och fixa social security number som är ett måste när man har fått jobb. Vi tänkte att vi har jobb snart, och då måste det vara fixat.


Jobb är allt jag tänker på nu om dagarna. Känner att jag har blivit helt hjärntvättad av det. Men ikväll ska vi syssla med annat, gå på språkutbyte med Greig ponken. Då pratar man spanska en halvtimme sen engelska en halvtimme, så att var och en kan få lära vilket språk de vill. Så jag får trolla fram mina spanskakunskaper från i lördags.







Stället vi hänger på nuförtiden

1 kommentar:

  1. Hej gumman!!!
    Märker att det är bra med dig!!!Hoppas att du får ett jobb snart!!Fast å andra sidan tror jag inte det blir något större problem för dig som är så go och gullig!!!
    Imorse var det -21 här,sååååååååååå kallt!!!Det vet sjutton om jag inte hellre har lite åska????Nääääääää,det är nog skönt med vinter..Jag har lagt in dig på min blogglista..
    Till nästa gång Kramar och pussar,samt många kramar till tjejerna också.....
    Lillgrisen hälsar/Anne-lie

    SvaraRadera