söndag 14 februari 2010

Skön söndag!

Det blev ingen magsdans igår, istället spelade vi biljard och gick till en supermysig bar. Jag drack den godaste drinken någonsin, så dit kommer vi gå fler gånger.

Idag har jag vart ute och gått i kylan. Det är typ10-15 grader här, men jag håller på att frysa ihjäl. Tror det är för det är så fuktigt i luften och det blev ju inte bättre när jag gick nere vid hamnen. Men det var fint där nere, massa segelbåtar och hundar som springer runt.

Sen gick jag upp till Raval igen, hamnade på en ekologisk restaurang med väldigt trevlig personal. Han hjälpte mej att få internet att funka igen, som det inte har gjort på andra ställen än Starbucks. Här träffade jag en man som jag började prata med, Joel. Han var chaufför åt presidenten eller liknande från Malaysia och han hade jobbat som tränare i pingis. Han hade massa roligt att berätta och det slutade med att vi satt och pratade i 2 timmar.

Nu ska vi iväg på middag hos Kadijha och Miguel, vänner som vi träffade när vi var här i våras.
Så nu ska jag springa och göra mej klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar