tisdag 16 februari 2010

Fettisdag utan semlor

Ja, det verkar som jag inte får några semlor idag.
Kunde inte hitta allt man skulle ha och tiden rann ifrån mej. Som den ofta gör i den här staden.

Men jag känner att jag ändå har gjort lite bra grejer idag. Har sökt ganska många jobb, hittat en spanska kurs tillslut och övat på spanskan. Att klockan sen är 19.30 och det där är min dag är en annan sak... Jag har faktiskt pratat på skype också.

Igår fick jag en jättebra nyhet, Nattis kanske har fått jobb på ett hotell. Det är helt toppen, dels för hon förtjänar det och skulle passa bra på hotell, dels för att då får hon cash så hon kan komma hit!

Nu ska vi iväg på middag och filmkväll hos Mattias. Skönt att slippa laga mat, bara köpa en vinflaska så är det klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar