onsdag 15 december 2010

Happy bunny tonight

Idag hade jag bestämt mej för att besegra influensan, det fanns inget annat. Så igår tog jag det väldigt lugnt, sov, åt och filade naglarna. Jag läste och tog en kaffe med Becca. Vi letade efter ett ställe med sköna stolar eller fåtöljer och vi insåg att det inte var gott om sådan ställen häromkring. Så vi ska leta reda på dem, och skriva en guide. Fast det blir nog mer ett häfte.

Men idag är en viktig dag att vara frisk för idag kommer Miss Emma Stones, så efterlängtad som en människa kan vara.  Synd bara att inte brudarna är här nu, men vi får åka till London och skapa ett Ferlandina där. Jag pratade med henne imorse, då hade hon inte sovit på två dygn så hon tyckte det lät helt okej med en lugn hemmakväll. Kanske köpa en pizza, lite Shameless och väldigt mycket snack.

Det blir till att hitta nya rumskompisar till Januari, dessa två har nog inga pengar och verkar inte planera på att skaffa det heller. Så jag har ska lägga ut en annons på lite ställen och hoppas att inte allt för många svarar.

Ojoj, nu är det snart dags att gå till Plaza Catalunya för att möta världens bästa Emma!

P1020303

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar