måndag 1 mars 2010

Un dia bonito!

Det har varit en helt fantastisk dag, inte ett moln på himlen och riktig sommarvärme, i alla fall enligt en svensk. Jag har provjobbat på en restaurang vid stranden idag, inte så tokigt.
Shoko heter stället, skulle egentligen vara där i lördags men eftersom vädret var sämre då flyttade vi det till idag. Jag hade jättekul där, en aning förvirrad och svårt att kommunicera men alla var så söta mot mej!
Tyvärr tror jag inte jag kommer få jobba där så mycket så jag klarar hyran, det kommer nog mer bli extra när turisterna blir fler. Tjänade ändå 40 euro idag, för att stå och njuta i solen i 4 timmar. Värt!

En annan bra sak med dagen är att jag har ännu en till interjuv i veckan. Nu har jag alltså 3 jobbgrejer till, 2 restaurang och ett svenskt telemarketing. Alla något som jag vill ha och tror jag kommer kunna få så det hänger mest på lönen och vart jag trivs bäst.

Nu väntar jag på att Julia ska komma och göra mej sällskap här på Cosmo!

1 kommentar:

  1. Vi håller både tår och tummar!!!
    Kram på dig gumman!!!
    emil hälsar!
    Anne-lie

    SvaraRadera