fredag 30 juli 2010

Vecka 2 avklarad!

Idag gjorde vi test nr. 2 på jobbet och jag klarade det! Stolt är jag, bara 3 fel av 35 frågor!
Okej, det är inte rocket-science men det är ganska mycket att hålla reda på.
Jag tog en promenad från Arc de Triomf hem och på vägen svängde jag runt i Barrio Gotic. Nu är Julias 20 års present inhandlad och jag blev rikigt nöjd. Efter den stora dagen ska jag lägga upp en bild på den, ganska imponerande. Och väldigt mycket Julias stuk.

Igår hade jag grejat italiensk middag här hemma för mej, brudarna , Greig och Matthias. Hur skoj som helst, men tokigt varmt. AC:en pumpade ut så mycket kalluft den klarade av, men det hjälpt tyvärr inte. Sakta smällte vi bort. Julia gav upp och gick och la sej, Matthias och Greig drog sej hemåt och jag och Emma började spela drink-spel.
Det slutade med att vi sprang runt i lägenheten, dansade, sjöng och rappade till gamla Eminem låtar. Allt pågick tills Emma fick slut på cigg och jag kom på att jag skulle jobba idag. Jag kastade mej fort i säng och Emma gick ut för att köpa mer ciggisar.

Idag är en mulig kväll i Barcelona och brudarna ska jobba. Jag fick sms av Miguel, som jag inte har träffat på 100 år och han och Pablo ska gå och ta en öl. Troligen så hänger jag på, kan vara skönt att sitta inne och bara snacka ikväll. Men först skulle jag behöva plugga lite spanska, så det får jag lov att göra nu annars hinner jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar