tisdag 8 juni 2010

Åka till Sverige

Jag sitter i en av Julias lägenheter och tittar på biljetter hem. Har lite problem att bestämma när jag ska åka och hur länge jag ska vara hemma. När jag åker så har det vart ett halvår sen jag var i Sverige, så jag vill ju stanna ett tag. Samtidigt vill jag inte missa för mycket här, om jag börja jobba och så igen.
2 veckor blir nog bra. 1 juli eller så... beslutsångset.
Jag bokar imorgon istället, hinner jag sova på saken.

Idag har jag vart och lekt med Mina, det lilla monsteret. Nej, nu var jag dum, hon är hur söt och snäll som helst. Sen bar det av och städa lägenheter åt Julia och nu tjuvanvänder jag internet lite.

Det är så varmt här nu att jag inte kan sova på nätterna! Jag vet inte vad jag ska göra när det bli ännu varmare, för vi kan inte ha air-condition på för mycket, för då skjuter elräkningen i taket. Jag får komma på någon bra lösning. Skulle kunna hyra en kines som kan stå och vifta med ett palmblad hela natten...

Nu ska jag städa klart lägenheten och åka hem, imorgon blir det mer städa och förhoppningsvis stranden innan vi har Greig över på middag.

1 kommentar:

  1. åh jag längtar som ett fån tills du kommer hem. meddela så FORT du bokat, för då ska jag vara lycklig hela dagen! puss bästa

    SvaraRadera