onsdag 23 februari 2011

Dag 7- Hejdå-middag

Jobbet gick långsamt och jag lovade att jag aldrig mer skulle vara ut så länge när jag jobbar dagen efter. Självklart visste jag att det skulle hände nästa helg igen, men just då kändes det som ett bra löfte för att ta sej igenom skiftet och komma hem vila. Mamma och morfar kom in den sista timmen, vilket gjorde det hela mycket roligare och lättare och sen  gick vi och köpte en present till morfars kompis som han lånat resväskan av. På kvällen hade vi crêpe-night och Dani och Camille var stjärnorna i köket. Fast när det kom till efterrättscrêpsen var det jag som stod vid spisen. Mamma och morfar dansade, vi åt, spelade skip-boo och översatte mellan svenska och engelska på löpande band. Det var ett perfekt avslut på en underbar vecka och vi såg alla framemot när vi kommer och ses igen, vilket inte kommer ta för lång tid förhoppningsvis.

  DSC_0236 DSC_0254 DSC_0258 DSC_0262 DSC_0233DSC_0270 DSC_0272

DSC_0277DSC_0273

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar