onsdag 2 mars 2011

Sköna dagar

Jag har varit ledig sen i söndags och jag och tjejerna har verkligen haft det mysigt tillsammans. I måndags hade Camille, jag och Ebba spelkväll, med Skip-boo, fransk musik och cava. Jag och Camille kom på att båda kommer leta bostad här i september och att vi då har tillfälle att bo tillsammans igen! Lycka! De tre månader som hon ska plugga här så kommer vi bo tillsammans.

Igår vaknade jag ganska tidigt, runt nio, och gick upp och gjorde frukost på sängen åt min kära Ebba. Sen drog vi ut på stan, gick till banken, Maremagnum där jag visade Ebba Ben&Jerrys-glasskiosken och sen gick vi och mötte upp Robin på Plaza Tripi. Vi satte oss i solen och  tog en öl, pratade om allt mellan himmel och jord innan jag visade dem mitt favoritglasställe i Barcelona. Billigt och så otroligt gott! Vi gick till parken och la oss och tittade på alla människor.

På kvällen gick jag och brudarna till Matthias för filmkväll. Black Swan visades på Biograf Stasiak, en jättebra men lite läskig film. Som vanligt bjöd Matthias på de bästa popcornen och efteråt satt vi och youtubade massa klipp som vi tycker är roliga.

Nu ska jag och Ebba iväg och äta frulle med Matthias på ett ställe som han ville visa oss. Ikväll blir det jobb för min del och Ebbas moster kommer med sin familj, så hon ska ta hand om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar