onsdag 23 februari 2011

Dag 6- sjukhus, cava och glatt återseende

Mamma och morfar kom hem och åt frukost sen tog Ebba och Camille med sej morfar till stranden, drack cava och mötte Matthias medan jag och mamma spenderade timmar på sjukhuset för att försöka ta reda på felet med min mage. Det gick inget vidare magen och jag skyndade till jobbet för att sen bli hemskickad eftersom jag inte kände mej bra. Så vi gick alla och tog en siesta innan vi möttes upp senare för att gå och äta. Vi gick till Imprevist, en restaurang som ligger precis bredvid vår lägenhet och jag har alltid varit nyfiken på deras mat. Tyvärr var det inget imponerande, eller maten var god men på tok för lite och servicen inte särskilt bra. Vi köpte glass och gick upp till Lexington för att möta Matthias, Achim, Pablo, John och Julia. Pablo och Achim blev glad att se morfar igen och pratade massor om när han utklassade dem i biljard sist han var här. Det var en trevlig kväll och när Lexington stängde gick mamma och morfar hem och jag, Camille och John tog taxi till Plaza Reial för att möta Ebba och Dani. Runt 7-tiden gav jag, Camille och Dani upp och gick hemåt och några timmar senare klev jag upp och stack till jobbet.

DSC_0109 DSC_0113

 DSC_0146  DSC_0159DSC_0163 DSC_0178 DSC_0181 DSC_0187 DSC_0197

DSC_0222

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar