tisdag 13 april 2010

Första gången på över en vecka jag har tid/ork att sätta mej vid datorn.
Jag vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt.

Jag jobbar på som en liten myra nu, på restaurangen som jag skrev om tidigare. Och oj vad jag trivs! Det är helt underbart att vara tillbaka i restaurangbranschen, tror att det är där jag hör hemma. Alla är jättesnälla och hjälpsamma, plus att de står ut med min dåliga spanska.
De flesta gör faktiskt allt för att hjälpa mej med den och det går verkligen framåt.
Att vara omringad av spanska mer än 10 timmar om dagen hela veckorna har effekt om man säger så.
Med lite privatlektioner gällande grammatiken så blir nog allt bra.

Det jag älskar mest med det här jobbet är den härliga stämningen. Även fast det är sjuktstressigt och folk blir sura och arga på varandra så går det över fort och alla verkar tycka om varandra.

Nu ska jag joina Julia och Beccas Baileys-tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar